24
May, 2017
Wednesday

Laetitia Sadier zenéje se nem improvizatív, se nem kísérleti, ám az énekesnő egykori együttese, a monoton, minimalista easy listeninget játszó Stereolab tinédzserkorunk egyik meghatározó popzenei élménye volt – ezért nem tudjuk megállni, hogy Sadier tegnap esti „egy szál gitáros” szólókoncertjéről ne publikáljunk egy rövid képes beszámolót. A londoni Symptomatic szervezőgárda Freak Scene nevű klubkoncertsorozatának mostani, a The Water Ratsbe szervezett estje többnyire női előadókról szólt: Laetitia Sadier előtt a The Enters, a Lionface és a Deux Furieuses játszott. Mocskos gitárzaj, harcos feminizmus, és végül: gyönyörű líraiság.

Ros Cairney, Vas Antoniadou

Ros Cairney, Vas Antoniadou

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Hozzászólás




Legutóbbi kommentek

Az Improv.hu online zenei magazin 2002-es indulásakor napjaink kreatív, főként rögtönzött módon születő zenéinek - lemezkritikákon, koncertbeszámolókon, galériákon vagy éppen interjúkon keresztül való - szubjektív bemutatását tűzte ki céljául. A magazin 2005 tavaszától 2010 nyaráig, majd 2013 júliusától újraindulva heti rendszerességű rádióműsorral jelentkezik Szeged első és egyetlen közösségi rádiójában; 2007 ősze óta pedig alkalmanként improvizációs esteket szervez a szegedi Grand Café mozitermébe, a Régi Zsinagóga patinás épületébe, valamint a Jazz Kocsmába.

Legutóbbi kommentek

Musique Grotesque | 2014. július 16.

admin
2014. július 16.

Frédéric Blondy | Thomas Lehn – Obdo

Dusted Hoffman
2008. október 20.

Birgit Ulher | Heddy Boubaker – Axon

Dusted Hoffman
2012. március 14.

Musique Grotesque | 2014. június 25.

admin
2014. június 25.

Christine Sehnaoui Abdelnour | Magda Mayas – Teeming

Dusted Hoffman
2010. április 28.