22
July, 2017
Saturday

Laetitia Sadier zenéje se nem improvizatív, se nem kísérleti, ám az énekesnő egykori együttese, a monoton, minimalista easy listeninget játszó Stereolab tinédzserkorunk egyik meghatározó popzenei élménye volt – ezért nem tudjuk megállni, hogy Sadier tegnap esti „egy szál gitáros” szólókoncertjéről ne publikáljunk egy rövid képes beszámolót. A londoni Symptomatic szervezőgárda Freak Scene nevű klubkoncertsorozatának mostani, a The Water Ratsbe szervezett estje többnyire női előadókról szólt: Laetitia Sadier előtt a The Enters, a Lionface és a Deux Furieuses játszott. Mocskos gitárzaj, harcos feminizmus, és végül: gyönyörű líraiság.

Ros Cairney, Vas Antoniadou

Ros Cairney, Vas Antoniadou

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Laetitia Sadier

Hozzászólás




Legutóbbi kommentek

Az Improv.hu online zenei magazin 2002-es indulásakor napjaink kreatív, főként rögtönzött módon születő zenéinek - lemezkritikákon, koncertbeszámolókon, galériákon vagy éppen interjúkon keresztül való - szubjektív bemutatását tűzte ki céljául. A magazin 2005 tavaszától 2010 nyaráig, majd 2013 júliusától újraindulva heti rendszerességű rádióműsorral jelentkezik Szeged első és egyetlen közösségi rádiójában; 2007 ősze óta pedig alkalmanként improvizációs esteket szervez a szegedi Grand Café mozitermébe, a Régi Zsinagóga patinás épületébe, valamint a Jazz Kocsmába.

Legutóbbi kommentek

Katsura Mouri | Tim Olive – Various Histories

Dusted Hoffman
2013. március 28.

Tore Jamne – Homage To Papa Jo Jones

Juhász László
2011. november 16.

Laurent Rochelle – Conversations á Voix Basse

Juhász László
2006. szeptember 30.

Neneh Cherry és Barry Guy a The Thing új lemezein

Juhász László
2012. március 21.

Ute Wassermann | Birgit Ulher – Kunstoff

Dusted Hoffman
2004. december 14.