Richard Sanderson, a londoni Linear Obsessional Recordings gazdája a legkevésbé sem viszi túlzásba a koncertszervezést: elmondása szerint, két év alatt ez a második úgynevezett „label night”, amin a legutóbbi kiadványain szereplő zenészeket, együtteseket vonultatja fel, mutatja be. Tegnap este a hoxtoni Hundred Years Gallery alagsorában a The 1926 Floor Polish Variations című albumot jegyző Browne-Thompson-Sanderson improvizációs trió, a Bedroom Symphonies lemezzel jelentkező Iris Garrelfs hangperformer, valamint a リサイクル Risaikuru című 12″-es bakelitet megjelentető Longstone formáció kvartett inkarnációja ünnepelte Richard Sanderson apró, ám annál rokonszenvesebb hálószoba-kiadóját. Nyolc zenész, három zavarba ejtő, mi több, olykor meghökkentő produkció: hagyományos hangszereken és háztartási lomokon előadott akusztikus szabadimprovizáció, élő radikális hangmanipuláció, végezetül pedig a Longstone mindent mindennel keverő, intuitív elektroakusztikus avant-pop-rock hibridje. Parádés diverzitás – még most is zúg a fejünk.
Richard Sanderson, Mark Browne, Daniel Thompson
Daniel Thompson
Richard Sanderson, Mark Browne, Daniel Thompson
Richard Sanderson
Mark Browne, Daniel Thompson
Richard Sanderson, Mark Browne, Daniel Thompson
Hundred Years Gallery
Iris Garrelfs
Iris Garrelfs
Iris Garrelfs
Stuart Wilding, Mike Ward, Mike Cross, Kev Fox, Richard Sanderson
Stuart Wilding, Mike Ward, Mike Cross, Kev Fox
Mike Ward, Mike Cross, Kev Fox
Mike Ward, Mike Cross
Stuart Wilding, Mike Ward, Mike Cross, Kev Fox
MÉG NINCSENEK HOZZÁSZÓLÁSOK