bejegyzés megosztása:

Musique Grotesque | 2014. december 17.

Musique Grotesque | 2014. december 17.

Egy bakelitlemezt, egy magnókazettát, és egy cdr-korongot digitalizáltunk a mai adásba – és ezzel szépen lassan elkezdjük az utóbbi három hónapban, Londonban összegyűjtött lomok hangzóanyagok bemutatását. Három kicsi, de annál nagyobb hatású label egy-egy kiadványát válogattuk be a ma esti Musique Grotesque-be: Roscoe Mitchell, John Edwards és a 2012 tavaszán elhunyt Tony Marsh triólemeze még tavaly jelent meg a Cafe Oto fanatikus stábjának köszönhetően; Guillaume Viltard legfrissebb nagybőgő-szólólemezét az év első felében adta ki az eddig kizárólag kazettákban utazó Earshots! kiadó; a Mark Browne-Daniel Thompson-Richard Sanderson hármas bemutatkozó albumát pedig Sanderson Linear Obsessional nevű diy-mikrokiadója adta ki az elmúlt hónapban. Három kiadvány, három szerethető produkció a brit fővárosból, a szabadimprovizációs zene egyik legkuszább dzsungeléből.

Roscoe Mitchell | Tony Marsh | John Edwards – Side C
· az Improvisations című albumról (OTOroku, 2013)

Guillaume Viltard – Part 1
· a Lost Tracks At Dawn című albumról (Earshots!, 2014)

Mark Browne | Daniel Thompson | Richard Sanderson – The Right Foot In The Door
· a The 1926 Floor Polish Variations című albumról (Linear Obsessional, 2014)

A műsor újrahallgatható a Rádió Mi mixcloud oldaláról.


Újságíró, kurátor, producer. 2002 óta az Improv.hu online zenei magazin szerkesztője, 2007 óta koncertszervező Szegeden (Improv Est), 2015 óta alkalmanként Budapesten (No Wave Est), és 2016 óta Ljubljanában (FriForma, Confine Aperto). Maradék szabadidejében az Inexhaustible Editions hanglemezkiadót menedzseli, a horvátországi „Improcon – Congress Of Free Improvised Music, Arts & Thoughts” workshop fesztivált szervezi, és a szlovén Centralala.si online zenei magazint szerkeszti.

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

INSTAGRAM
hanghordozópornó | megjelenésfetisizmus
X